Thursday, March 17, 2011

i'm freaky and he likes it


                                                    








   Neljapäev . Juba homme hakkab vaheaeg . Mõnus . 

      Täna hommikul kell pool kaheksa kuulen äratuskella . Ma mõtlen : Kas ma olen idioot , et panen endale äratuskella helisema laupäeva hommikul ? Natuke hiljem mõistan , et täna on alles neljapäev ja ma pean kooli minema . See hetk oli masendav . Ärkasin ülese  , käisin duši all , ning läksin kooli . Esimene oli inglise keel , järgmine oli kehka ja siis tuli ajalugu . Ma läksin tunni alguses õpsi juurde ja küsisin kas me võiks teha midagi lõbusat ? Ilmselgelt me ei võinud . Rääkisime terve tunni eestlastest ja nende keskajast , megaigav . Siis tuli esta , ning seal me mängisime sõnasõda , ning siis oli mata  . Siis saime koju , õnneks ei jäänud midagi õppida (: . Homme üldse pealegist 3 tundi . Ja siiis hakkab megakaua oodatud vaheaeg . Pärast kooli lähen ma põlvega arsti juurde ja veel pärast seda välja , on mida oodata .Aga nüüd , lippan ma The Hungoverit vaatama  , mmm

Ahjaa , ma lõpetan viitega  , ja kõigest kaks on miinusega (:

 


                         

No comments:

Post a Comment