Tuesday, March 29, 2011

NOHU



   Täna hommikul ärkasin ülesse ja läksin kooli . Kodus hullult venitasin , kuni avastasin , et mul on kiire ja lahkusin kodust . Läksin trollipeatusesse , ootan ja ootan, aga trolli ei tule .  Lõpuks ka see vana ja aeglane masin tuli ja ma läksin peale . Troll oli hullult täis , ning lisaks sellele see mitte ei sõitnud aeglasti , vaid lausa venis . Jõudsin kooli lõpuks kohale , jalutasin Roosilehe klassi sisse , ja vabandasin . Aga kuna mul oli hääl , ära siis õpetaja ei kulnud vabandust ja lasi mul uuesti vabandada . Ka see kord oli mul hääl ära , aga õnneks kuidagi ma piuksusin selle ära . Siis sain ma pikka jutluse , et ei tohi hiljaks jääda jne . Väga tore .  Ülejäänud koolipäev läks isegi positiivselt ja seegi hea . Päeval tulin koju õppisin muusika töö ära ja nüüd sätin trenni , ning jään ootama EESTI - SERBIA mängu .  GO EESTI !






No comments:

Post a Comment