Monday, April 25, 2011

Esmaspäev

  



 Masendav . Jäklle on esmaspäev , see rõve päev , kus on bioloogia , inglise eel , matemaatika , eesti keel ja lisaks neie veel geograafia , ning ainus armastatav tund kehaline . Lisaks sellele oli inkas ja geos tööd , mis läksid vist päris hästi . Peale kooli läksin koju , sõin ning siis panin Kitile traksid ja läksin temaga jalutama . Olin õues umbes pool tundi , ning pärast õues käiku lippasin trenni . Ja nüüd olen kodus , ning peaks õppima hakkama , aga kas katarina seda viitsib ? HUI . Katsun selle jama poole tunniga ära teha ja siis lippan tuttu , et ma suudaks homsed esimesed roosilehe tunnid üleval püsida . Ning ma palun , kallis roosileht ,  paranda õiged kontrolltööd ja minu ning kelly järeltööd ära , ning anna need tunni alguses meie kätte  . Aitäh .

No comments:

Post a Comment