Tuesday, April 26, 2011

kes on paks , kes on paks ? MIIIIINA !











                       supper . Tänane päev on üks jama teise otsa olnud . Päev algas mini sissemagamisega , ärkasin kell 07.10 , ning ma sõin siis veel 15 mintsa ja pidin jälle kooli jooksma .  Kool oli lihtsalt masendav , kuigi ühtegi tööd ei olnud . Ikkagist , mul on raske olla tundides , kui kuum päike mulle peale paistab ja ma annaks kõik , et õues olla . Kui ma koju tulin , siis ma avastasin , et mul on niii sipa õppida , olin korraks õnnelik , kuni avastasin , et kahes aines on tunnikas ja bios on töö , jesss . Natuke hiljem läksin Kitiga õue jalutama , ning ta oli mega ähmis lindude peale , niiet ta megalt siples ja üks hetk oli ta teises aias , ilma traksiteta . Ronisin üle aia ja kutsusin teda verenda alt , kuhu ta oli roninud , veerand tundi . Siis läksin trenni . Trenni algus oli täitsa okei , kuna aiks suutis mu tuju megalt ära rikkuda . tänks . Nüüd jõudsin koju  , ja kohe peaks jalka hakkama , ning ma ei imestaks , kui minu pooltatav schalke 04 kaotab 8 - 0 .  Ainus tänasel päeval olnud hea uudis on see , et ma sain mõlemad neljapäeval tehtud ajaloo tööd A -d , mis on ime .

No comments:

Post a Comment