Saturday, April 30, 2011

to the stars









            Tänane päev oli tore . Äratus oli kell kuus , ning siis läksin Tallinn - Tartu bussi peale . Kell pool 10 olin Tartus ja esimene mäng algas tunni pärast . See oli Kristini ja Helina vastu . Mäng oli kuidagi niiiii mõnus , väga lendav tunne oli . Igatahes , me saime 15 ja 10 punkti . Niiet läks hästi . Vahepeal passisime katiga ns tühja ja siis oli viimane mäng ,  see oli Kertu ja Grete vastu ning seegi läks hästi . Saime 10 ja 13 punkti .  Ilmselgelt oli supperdupper A - liiga depüüt :) Pärast mänge rääkisin ühe mega laheda pärnu tüdrukuga , samaaeg oodates Liisi ja Kreetet . Hiljem tuli välja , et nad lähevad hilisema bussiga ja kuna mul oli Tallinna kiire  , siis ma läksin kähku kella kahese bussi peale   . Buss läks suhteliselt täis . Ma läksin istusin üksinda viimasesse kahesesse pinki , lootes , et keegi ei tule mu kõrvale . Paar minutit enne bussi lahkumist jooksis umbes viieliikmeline grupp bussi peale . Nad jalutasid otsekohe taha , ma lihtsalt panin jalad teise pingi peale ja sulgesin silmad . Pärast nägin , et paar tüüpi istusid mu lähedusse , teised kusagile ette .  Peagi nägin , et ma olen peaaegu ainus , kes istub üksinda , niiet ma olin hale lakker . Kell pool viis olin Tallinnas . (:

1 comment: