Tuesday, January 11, 2011

And they said that and thay said that , does it look like i care ?

  

                  Cheryl Cole - The Flood

     
    * kanna täna midagi värvilist ! 

     NIINII . Tuli välja , et ma siiski pean minema joonekohtunikuks Estonian Internationalile . Eile peale esimest ja natuke enne teist trenni tuli Artur meie juurde , ning rääkis kui väga joonekohtunikke vaja on  , ning siis ,  määras kindlaks , kes , siis selle nõmenõmeda töö ära teevad . Muidugi ta valis ka minu , ma täiega rääkis talle vastu , aga sellest just ei olnud väga abi . Aga ma ei tea , võibolla , nii ongi parem , vähemalt ei pea kooli minema , teistel on selleks päevaks pikk luuletus ka , mida ma järgi ei pea õppima , kuigi teised asjad peab järgi tegema . Loodan , et ma loen vähemalt 20 , mängu , sest siis oleks mul teksaste raha koos , üks mäng on üks euro ,  natuke vähe , võiks kaks olla (:

      Täna koolis oli muidugi suhteliselt igav ,  ainus tõeliselt normaalne tund oli kuntst , kus ma nkn ainult naersin terve tunni , peale koooli tulin koju ,  tee peal  , see kord ei pannud pikali , ülimalt uhke endal üle , kuigi ma libisesin u 150 korda .

   JA NÜÜD ÜKS KÄSK : absoluutselt , kõik need kellel praegu blogi ei ole , oleks kohustus endale tekitada üks , sest praegu on mul kohutav blogi maania ,  ning ma usun , et te kõik avastate kui lõbus on blogi kirjutada . Minu enda praegune lemmik on   :     http://thefashionmirror.blogspot.com/ 


  agaagaaga , kuna mu blogi täiega jamab , siis ma seekord pilte ei lisa (:  


   
      see pilt oli ainus , mida ta luubas . 
  

No comments:

Post a Comment