Friday, January 28, 2011

Flo Rida - Turn Around



   tänatäna on neljapäev . ja see tähendab , et homme on REEDE  !

         aga , 27 jaanuar 11 , oli suht mõttetu päev . Hommikul oli kool ,  venku jäi ära , ojeah . Passisin need ülejäänud viis tundi ka ära , siis läksin raamatukokku koos mimmu ja getuga lota järeltööks õppima  . Täpselt kell pool kolm jalutasin rahulikult lota klassi sisse , ning siis teatas mu kullakallis malle , et tal on megavähe aega , niiet ma pean töö pm 10 mintsaga ära tegema , lisaks sellele oli tal kõigest üks töö ,  aga ma olin ju koos klassiõega järeltöös . Saime töö kätte , ning vaatasime , et see sama , mida me nädala aega tagasi tegime . Kirjutasime töö paberile ümber , ning lahendasime ülesanded kähku ära . Pärast tööd trippisin koju , vaatasin natuke aega meeste lühikava , aga kuna mul oli vaja väike kirjand kirjutada isevalitud kalast , siis ma lippasin jälle tuupima , ojess .   Muidugi ma algul ei lugenud  , et töö tuleb kirjutada lehele , niiet ma rahuga kritseldasin selle vihikusse . Ning siis lippasin trenni , mis täna , oli isegi normaalne ja siis uuesti koju iluuisutamist vaatama ,  paaride vabakava .  Ning jessjess , mu lemmikud sakslased võitsid , megamega sillas olin , aga ma nüüd tagasin oma armsa mata ülesande juurde millest ma mittekuimidagit aru ei saa :( .




 

No comments:

Post a Comment