Wednesday, January 5, 2011

we have changed , but we are still the same .

          Alicia Keys - Unthinkable 
 
  1 . Ma ei ole kunagi söönud mangot . 
  2.  Mulle meeldivad koerad rohkem kui kassid .
  3. Ma vihkan sõnumitele vastamist , kuna mul ei ole kunagi aega selle jaoks .
  4. Kui ma näen kedagit kusagil koristamas , tekkib mul otsekohe koristamistuhin .
  5.  Peaaegu iga öö näen ma kahtlasi unenägusi , kus ma tegelen selliste asjadega , millega ma arvatavasti kunagi päris elus kokku ei puutu . (nagu laipade koristamine)
 6. Ma ei ole elus kordagi soovinud muuta oma silmade värvi .
 7. Ma arvan , et ma ei abiellu .
 8. Iga hommik , esimese asjana ma mõtlen  : Mis oleks siis , kui ma oleks mõne teise inimese kehas ? 
 9. Ma olen väga muutlike tujudega .
 10. Ma tegelikult ei saanud punktide järgi oma kooli sisse .
 11.Ma tahaks olla vasakukäeline .
 12. Ma olen elus saanud ainult ühe 1 , ja see oli kolmandas klassis .
 13.Minu lemmik värv on kollane , kuna see meenutab mulle suve ning rõõmu .
 14. Ma tahaks , et mu elu lõpus oleks mul võimalus ajas tagasi rännata , ning vaadata enda elu üle .


        ' mul on praegu kohutav black & white ' i maania  ,   :






   

3 comments:

  1. Sa ei ole mangot söönd???Päriselt räägid ikka we??/

    ReplyDelete
  2. love the images you have chosen, really nice blog, different from others Ive been on x

    http://peaceandloveand.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. callahan : thank you (: , actully i reallyreally love your blog too (: K : ei , tead , ma kirjutan seda niisama .

    ReplyDelete