Sunday, January 9, 2011

Back in TALLINN !

       Drake - Don't you have a man


    Eile olid võistlused Tartus . Äratus oli kell 04.45 , ärgata ei olnudki nii kohutav , kuna ma läksin reede õhtul vägaväga vara tuttu . 05.45 läks buss , bussis olin kadi , lenku ja heddaga . Buss või õigemini marsa oli täiesti täis , väga rõvedalt kitsas oli . Kell kaheksa olime Tartus . Läksime statist läbi , ning seejärel halli . Mängisin üksikus alagruppi ära , sain finaali . Finaalis kaotsain salele :(:(  , teine geim oli veel 22 - 24  ,  väga nõme . Paaris jäime Katiga teiseks . Auhinnaks sain seeliku , grippe , ning massiliselt sokke . Vahepeal tuli Kaili veel võistlusi vaatama , jessjess , pole teda 150 aastat näinud .
   Peale võistluse lõppu , pidin ma kuidagi Tallinna tagasi saama , plaanisin minna kuuese bussiga , aganoo , kuna mu mängud lõppesid alles kell pool kuus , siis ma ei hakkanud kuuesele kiirustama , kuigi tegelt oleks tahtnud minna koos lenksi ja kadiga , aga mis teha . Ja pealegi , natukese aja pärast , tuli välja , et margi autos on üks vaba koht , niiet ma ei pidanudki minema bussijaama . Sain ära vaatata finaalid , venitada , niiet mul ei ole täna lihased haiged , ning ma sain lõpuks tasuta koduukse ette .


         JA TÄNA arvatavasti passin ma kodus , ning katsun toa ära koristada , ning vara tuttu minna , et selle aasta esimene koolipäev kohe aia taha ei läheks   , võisiiis sean sammud poodidesse , endale mütsi otsima , või lähen uudeuude kalev spasse .  eks näeb .










                                     

No comments:

Post a Comment