Wednesday, January 12, 2011

Elu on meile selleks antud , et me saaks oma unistused ellu viia .


   KÕIGEST ÜKS PÄEV YONX INTERNATIONALINI   ! 

                                   

Nicki Minaj-Right Thru Me                              


     Eile õhtu oli niii mõnus ,  käisin trennis , peale trenni käisin coffie innist läbi , ostsin kuuma šokolaadi , läksin koju . Lugesin Minu Ibizat ,  ning kuna šokolaad polnud veel ära jahtunud , siis ma sain seda juua veel lugemise aeg ka .   

                 Täna hommikul ma magasin sisse , jess . Muidugi esimene tund oli lota , ning järgmisesse lotasse ma ka ei lähe , ning ülejärgmises tunnis on töö , fakkjee .   Muidu koolis oli suhtsuht igav  , tagasiteel koju ei kukkunud , kugi libisesin vähemalt 1000 korda . Kodus õppisin , peale seda läksin erasse koos Heleniga , era oli õnneks suht normaalne . Pärast tuli emme järgi , joppas . Ning õhtul õppisin oma toredat vene keelt , ning lõpetasin oma reisikirja ära  , Minu Ibiza oli tegelikult täiega huvitan ,  isegi meeldis , kuigi ma algul arvasin , et see ei ole midagi erilist .  

                   Homme lähen kooli kõigest kolme esimesse tundi , peale seda yonexsile , ma täiega kardan , see tundub kuidagi nii õudne ,  aga eks ma homme kirjutan kuidas siis oli (: 

 













 


                           


 

No comments:

Post a Comment