Saturday, January 1, 2011

iga lõpp on millegi uue algus (:

   
      Keri Hilson - Pretty girl rock

      

           ilmselgelt , oli mul üli mõnus aastavahetus (:  -    kell 9 õhtul sain ma annu ja inkuga kokku  , olime natuke aega väljas ja siis minu juurde . Sõime ja vaatasime telekat , kell 11 saatsime inku ära . Tulime tagasi , ning vaatasime veel nats telekat , kuni uue aastani oli jäänud u 10 minutit , otsisime shampuse ja klaasid välja ning panime tasakesi riidesse ,  JA SIIIIS TULI UUUUUS AASTA ! läksime välja , vaatasime ilutulestiku , soovisime kõigile uut aastat . Umbes 0 : 10 , hakkasime mooni tänavale liikuma , kus me kohtusime hullu seltskonnaga , hästi lahedad tüüpid , kutsusid meid ülessegi , aga me annuga läksime minu juurde tagasi . Natuke kahetsen , et ülesse ei läinud , aga noo pohhui , mis läinud , see läinud . Olime minu juures umbes kella üheni , ning siis läksime jälle välja , mõtlesime , et läheks linna , aga seal oli kõik läbi , niiet me hakkasime mustamäe poole liikuma , lootes sealt leida mingit tegevust .
       Umbes kella kahe paiku olime me jõudnud mäkki kõrval olevasse stati , me tahtsime sealt osta kakaod , aga kuna see ei olnud eurole ülemineku pärast kinni , siis me liikusime edasi , ning lõpuks jõudsime annu kodu juurde , kus lasime natuke ilutulestikku , ning peale seda viimase trolliga koju , ning tutttu (:


        täna , oli mul hull , paradiisi hullus , täiega  tahaks kusagile soojale maale reisile minna , aganoo , see jääb kõigest lootuseks , aga lemmikkohad oleks :






           

No comments:

Post a Comment