Monday, January 10, 2011

When cheese gets its picture taken , what does it say ?

      Rihanna ft Drake - All i do


        Eile õhtu ei jõudnud kirjutada , niiet kirjutan siis täna . Eilne oli supper ! Ärkasin kella 12. paiku , olin arvutis , ning siis läksin emmega poodi , käisime stockis , sain jänesenahast mütsi , ning tumesinise salli , peale seda läksime Krissusse ja käisime Apollos , ostsin oma kohustusliku reisikirja ära , ning see isegi tundub natunatukene huvitav , ning peale läksime euronicsisse , kust emme minu üllatuseks mulle digika ostis , ma olin üliüli sillas  , nagu üli khuuul .  Peale seda läksime koju ,  ma jamasin natuke digikaga , ning siis tuttu .

           JA TÄNA algas kool , täiesti kohutav ,  muidugi esimne tund oli mata ka  , niiet kohe eriti lõbus oli , pm terve tunni mõtlesin , mida ma praegu teeksin kui oleks vaheaeg . Ülejäänud tunnid olid isegi täitsa talutavad , väljaarvatud esta , kus me vätkuvalt jamasime luulega , ning te peaksite teadma kuidas ma luulet vihkan . Peale kooli läksin koju , ning muidugi poolel teel panin ma jää peale pikali , käsi on siiamaani valus .
   Aga nüüdnüüdnüüd lähen ma poodi , ning ostan endale midagi vägaväga head  , et sellest koolimasendusest üle saada . (:





 
    

No comments:

Post a Comment