Wednesday, January 26, 2011

it's time to focus on me , cause we is a yesterday .

      
PALJU PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS ROSSU !

                    TEISIPÄEV - megamõnus  ,  koolis oli normaalne , sain oma ajaloo töö kätte , millel ilutses üks hiiglamasuur C+  ,  ilmselgelt peaks õppima hakkama . Pärast seda läksin koju ,  ning siis trenni . Trenn oli megamega raske , tegime füssi . Õhtul kell üheksa jõudsin koju , ning esimese asjana arvutisse  ,  tahtsin nsm musa kuulata ja blogi ära kirjutada , aga ilmselgelt ma ei saanud seda teha , kuna errori viskas ette , meganõme . JA TÄNA . kool - kõigest viis tundi , enamvähem kõik olid lebod , pärast seda koju , tuupima :( , Ning siiis , erasse , koos mario ja anettega . Ja kui ma koju jõudsin , siiiis ma lausa jooksin teleka juurde iluuisutamist vaatama , täna õhtu olid paarid . Üks mu lemmikutest . Vahepeal üritasin oma lota järeltööd ka õppida , aga see tundus lebo , kuna see suht värskelt meeles . Loodan , et ma siis oma homset tööd metsa ei keera . Aga nüüdnüüdnüüd läheb katarina tuttu . TSAUTSAU .
  




    

No comments:

Post a Comment