Friday, January 21, 2011

Crazy and careless - i hate you , but i miss you


             

       David Deejay feat Dony - Kiss The Deejay


                 Lõpuks on nädalavahetus alanud .  Ei mingeid töid , lollakaid küsimusi ega matemaatikat .  reedereedereede -  koolis oli kõigest viis tundi , saime uue tunniplaani , mis rokib , järgmisest nädalast hakkab meil reedeti olema kõigest neli tundi  (Y) .       Aga täna , peale kooli läksin ma oma põlvega arsti juurde , üliüli tore arst oli , kes tegi mu põlve korda . Peale seda läksime selle arstiga mingi teise arsti juurde , kelle kabinetis oli mingi masin , ta käskis mul selle peale minna  ,  ning siis hakkas masin hullult väristma , algul oli hästi kahtlane tunne , aga pärast maha tulla oli megamõnus . Ilmselgelt ma tahaks endale sama masinat koju  . Pärast arsti tulin koju  , sõin , ning nüüd kirjutan blogi , ning kuulan 2009 . aasta suve playlisti  , sellega tulevad nii mõnusad soojad mälestused meelde .    
    
       Aeg võiks kiiremini minna , sest mul on megalt asju oodata :

    1) Mimmu sünnipäeva
    2) võistlusi
    3) poodidesse minekut , mida ma praegu ei saa teha , kuna mul ei ole aega , isegi mitte täna :(
    4) vaheaega
    5) pühapäeva  , swedish yonex internationali finaale
    6) järgmist nädalat , kuna siis on iluuistutamise euroopakad
    7) suvesuvesuve

              + 500 kaugemat asja lisaks , mis on veel megakaugel .






 
   

   

No comments:

Post a Comment