Monday, January 3, 2011

so small , so fucking small



           
                 Enrique Iglesias - Tonight



       Täna hommiku pidi era olema , aga kuna see jäi ära , siis ma ärkasin alles kell pool kaksteist  , sõin hommikust , olin natuke arvutis , ning kell kaks läksin ma hannaga välja . Viisin hannale ta jõulukingi ära , lõpuks . Me läksime kristiinesse , kolasime poed läbi , ning peale seda läksime coffie inni , kui on kõik joogid praegu üks eur , niiet ma olin üli silllas . Peale seda läksime minu juurde , ning tegime natuke pilte , ning peale seda läksin trenni . Trennis läks kõik persse , aga ega sellel erilist vahet ka ei ole , nkn on homme ja ülehomme ka trennid . Peale trenni läksin koju  , kuid enne seda hüppasin veel korra coffie innist läbi , ostsin suure kakao kuninga , ning läksin koju . Nüüd ma joon oma kakaod , ning söön suurt jäätist , ja ootan videviku algust .



        




Niikuinii , peale videvikku , on mul jälle suur masendus või inpirisatsioon , nagu iga armastusfilmiga , aga noo ,  eks ma sellepärast neid armastangi .






       Kas sa oled kunagi tundnud , et see tüdruk , kes sa praegu oled , ei ole sina , vaid see on keegi teine,ja sa nagu ei tunneks teda , enam  , sest , kui sa oled , siis sa tead , mida ma praegu tunnen . See on kohutav .

       


      EURO ROKIB ! 

.

No comments:

Post a Comment