Friday, January 7, 2011

WINTER WONDERLAND !

       Jamie Foxx feat. Drake Fall For Your Type


       Täna hommiku oli trenn . Peale seda käisin bussijaamas , ning ostsin endale bussipileti ära . Pärast läksin linna , ning enne kojuminekut hüppasin coffie innist läbi . Ostsin suure kakao , mm (:  .  Kodus sõin lõunat , ning käisin pesus ära ja nüüd kirjutan blogi , ning teen õhtuks plaane .  Kuid väga hilja peale ei saa jääda :( , homme on ju siiski võistlused . Ma lähen koos kadi , hedda ja lenkuga  , ning meie buss läheb kell 5.45 . jesss   , äratus on kell pool viis , nii lahe . Aga nooo , ikkagist väga ootan , kuna ma ei ole kadit ja teisi niiiiiii ammu näinud ,  saan lõpuks jõulukingid ka ära anda (:

   Ilmselgelt ma armastan tänast päeva kuna : homme on võistlused , sajab mõnusat , paksu , valget lund  ( ja ma ei pea seda rookima ) , mul ei ole enam ühtegi trenni see nädal  ,  ainus nõme asi on see , et vaheaeg saab kohekohe läbi :(    





      
   


    

No comments:

Post a Comment