Friday, January 28, 2011

FLASHING LIGHTS .


                             

      Women really do rule the world.  They just haven't figured it out yet.  When they do, and they will, we're all in big big trouble.


 reede  - koolis oli neli tundi , üks neist oli kunst . Ilmselgelt megamega raske koolipäev . Peale kooli läksin suusatama .  Aga enne seda  , helistas mulle aigar , ning rääkis , et ma pean see pühapäev soome minema , järjekordsele treeningkogunemisele , mega mõttetu - aga õnneks , ma saan koos katiga minna , niiet see võib isegi lõbus olla . Aga see kõik tähendab , et ma pean homme pärast võistlust tuupima hakkama . Mul on esmaspäevaks luuleraamat [ referaadi sugune kirjutis ühest kirjanikust ]  , geos on töö + 344 asja veel . Homne tõotab olla surmav    , lisaks sellele on õhtul veel meeste vabakava , mida ma kindlalt näha tahan .
      Aga peale kõnet läksin ma koos nataga suusatama . MEGAMEGA MÕNUS ! , kuigi ma alguses ei osanud  , ning lendasin veel tagurpidi mäest alla  . Sõitsin oma kolm ringi ära ,  ning läksin kooju . Nüüd joon teed ja vaatan iluuisutamist .

No comments:

Post a Comment